25

Nå har canal digital problemer med avtalen de har med Discovery noe som fører til at de seriene og ting eg følger med på på TV ikkje blir vist på uviss tid....

Så eg har mistet 13 kanaler...så lite eg bruker på NRK og TV 2 og TV 3 så vet eg ikkje om eg syns det er verd det og å slippe å betale lisens ville jo vært vidunderlig. Mitt TV er i elendig forfatning og virker ikkje alltid alikevel så nå bruker eg kun et reise TV....så egentlig teller eg på knappene og vurderer sterkt her...

 

Har du Canal Digital?

 

i mellomtiden har eg Dplay -noen erfaring?

Tone Lund

01.02.2016 kl.21:36

Har dessverre Canal Digital, får HELDIGVIS Get der hvor vi flytter! Er helt latterlig at dette går utover oss som betaler for å se tv...

cuskima

01.02.2016 kl.21:39

Tone Lund: bare hatt elendig erfaring med Get håper dere er heldigere...
Canal Digital ahr eg alltid vært fornøyd med....men denne siste greien her pluss etpar ting på kundeservice har irritert meg..så er derfor eg er litt sånn på vaggel....men..eg bare kjøpte meg Dplay nå så eg får sett kakekrigen og masterchef australia :D
ilands problem :D

Marie

01.02.2016 kl.21:42

Har også CD, og irriterer meg over at mine favorittkanaler MAX og TV Norge er borte. Fra og med i dag vil jeg ikke se på tv lenger.

cuskima

01.02.2016 kl.21:51

Marie: eg bestilt meg Dplay på nett 79 pr mnd da får du alle kanalene vi mister -samt litt arkiv så da vurderer eg returnerer antannen til tewe som ikkje fønker fordi eg ikkje har fått hjelp og så får eg se hva eg gjør om 1 mnd

spisogspar

01.02.2016 kl.21:46

Hadde Canal digital før, men nå har vi Get :D

cuskima

01.02.2016 kl.21:52

spisogspar: hadde Get og var så sykt lei alle problemene med boksen og slettete opptak og dårlig nett....så her har eg CD og ble superglad for eg liker det,men liker ikkje betale FULL pris for manglende 13 kanaler som de sa null og nix om før forrige onsdag..wtf?

Tone Lund

01.02.2016 kl.22:16

Vi har hatt helt omvendt erfaring, er oppvokst med Get, aldri hatt noen problemer, med Canal Digital har vi hatt en hel haug de to årene vi har hatt det.. Og kundeservicen dems er jo ikke annet enn tragisk =/ Kommer også til å kjøpe Dplay om problemene ikke er løst innen Helt perfekt og Neste sommer begynner :))

cuskima

01.02.2016 kl.22:20

Tone Lund: der ser du...eg har hatt bare elendig erfaring med get og bare god med CD til nå hahahaha

men skaffet meg uansett dplay nå så eg får sett de viktige tingene :D:D

margarites

01.02.2016 kl.22:18

Vi har også Canal Digital, og jeg som liker å se på Ylvis, Kakekrigen og snart begynner Neste Sommer igjen. Det vil jeg se! Håper de finner en løsning på dette.

cuskima

01.02.2016 kl.22:20

margarites: dplay.no tilbyr alle de kanalene vi har mistet til 79 kr pr mnd og du kan bare si opp om alt kommer tilbake <3

natheless

01.02.2016 kl.22:44

Her er det Canal Digital også. Men som en million andre har vi også mistet kanaler for en stund. Jeg tror ikke dette varer lenge, for det har de ikke råd til. Her går det helt greit uten også. Men om du ikke bruker tv så hadde jeg valgt nettfliks for eksempel. Mange muligheter på nett da. Ha en fin kveld likevel :)

cuskima

01.02.2016 kl.23:58

natheless: eg ser mye serier på nettet, men har kun sett på nettfliks 4 ganger på 2 år -da eg bodde med exen ..så eg syns det blir for dyrt å betale for noe du aldri bruker

eg ser på Tv Norge, Fem og TLC og noen Discovery kanaler så eg har bestilt meg Dplay for denne mnd hvertfall :)

samme til deg :)

Therese Bråthen <3

01.02.2016 kl.23:15

Vi har ikke canal digital, men vi har fortsatt mistet tvnorge, men vi ser ikke på den kanalen så vi opplever ikke noe ubehag rundt dette. Men veldig synd for de som har mistet alle kanalene sine, syns det er ufattelig dårlig gjort.

cuskima

01.02.2016 kl.23:59

Therese Bråthen: mistet 13 kanaler her så eg syns det er utrolig dårlig gjort,men de må vel fixe det. Eg ser på Masterchef Australia og kakaekrigen og de mister eg jo nå mens skjernene er sorte..

beathe bergen

01.02.2016 kl.23:31

Skjønner deg godt. Vi bruker kun Tv sammen med medie pc. Så styrer vi hva vi vil se ut ifra en data. De kan ikke kreve lisens om tv'en din ikke er i bruk. Men kan godt henne du må bevise det. hehe

cuskima

02.02.2016 kl.00:02

beathe bergen: du må bevise det...kan plombere TV, lisens må du betale så lenge du ha et TV å se på-uansett om du bruker kanaler eller ei....eg sloss med lisenskontoret og måtte bevise at eg ikkje eide TV-da tok eg bilde av et ødelagt TV vi hadde i boden og viste de.....eg eide ikkje TV.....så flyttet exen inn...ikkje ex da....hahaha, men han kjøpte TV og da a eg ok DU betaler lisens

Henriette Celin

02.02.2016 kl.00:12

Uff, vi og har canal digital ja.

Og her er hvertfall Tvnorge borte, kanalen vi ser mest på...kjempe teit.

cuskima

02.02.2016 kl.00:16

Henriette Celin: har mistet 13 kanaler, fem, max TLC Discovery Tv Norge.....m fl

kjedelig

Henriette Celin

02.02.2016 kl.01:44

SV: Off, det er ikke morsomt i det hele tatt...

Helge

02.02.2016 kl.06:24

For en stund siden ble det kanalkaos her i borettslaget. Mista CNN,Svensk tv og en tysk kanal, kunne tenkt meg og ha alle tre. Men det blir en vane og ikke ha så mange kanaler. Jo desto flere man har desto mere tid bruker man foran TV. Lisensen er bare tull av den grunn at NRK har masse snikreklame foran flere og flere programmer, ikke minst før all sporten.

cuskima

02.02.2016 kl.14:30

Helge: det forstår eg men her er det jo faktisk 13 kanaler man mister....13 er ganske mange av en basis pakke uten sørlig forvarsel. Og joda eg kan klare meg uten TV,men nå gikk det nå 3 serier eg følger med på som eg har sett i flere år da vil en gjerne vite hvordan det går.
Lisens er tull....ser du ikkje på TV men eier TV må du også betale lisens...helt sykt
enig med deg!
Nrk er nesten bare sport og nyheter og talkshow

ha en fin dag

Therese Bråthen <3

02.02.2016 kl.07:24

Ja, det gjør du jo da :) Sånt er så utrolig kjedelig, fant ut at vi mistet en serie vi pleier å se på! :) Men det er jo bare 1 serie av mange som alle andre mister, så skjønner situasjonen med at folk klager for å si det sånn :)

cuskima

02.02.2016 kl.14:28

Therese Bråthen: eg mister 3 serier eg ser på....samt dokumentarer og slikt..så eg var lite happy....

familiekaos

02.02.2016 kl.10:18

Har vurdert det samme. Evt. Plombere den.

Nå får du si opp cd gratis.

Jeg benytter meg av det. Synes de driver bedriften på en useriøs måte. Ikke har de varslet kundene. De burde planlagt kompensasjon før kanalene forsvant. De har visst at de var i forhandlingene uten å legge noen plan for de det faktisk berører.

cuskima

02.02.2016 kl.14:27

familiekaos: enig.forrige uke sa de at kanskje vi ble berørt og så vips uten forvarsel blir man berørt av å miste 13 kanaler....de eg ser mest på er blandt dem så eg fikk meg Dplay -nå er ikkje det ene programmet eg ser der på Dplay så eg ble forbanna...


Skriv en ny kommentar
</div>








Velkommen til min blogg! Tusen takk for at du valgte å stikke innom her, det hadde vært hyggelig om du ville legge igjen et spor før du drar igjen. Add meg gjerne på Bloglovin'.

Follow on Bloglovin


Siste innlegg



Bloggdesign








hits